Szolgáltatások

 

Tájékoztatás:

  • a helyi lakosság tájékoztatása az uniós polgárok jogairól, valamint a közösségi szintű ügyekről
  • válaszadás az e-mail-en és telefonon keresztül érkező kérdésekre, valamint a feltüntetett nyitva tartási idő alatt személyes ügyfélszolgálati ügyintézés
  • Európai Unióval kapcsolatos tájékoztató anyagokhoz, kiadványokhoz való hozzáférés
  • közösségi helyiség biztosítása a tájékozódni kívánó polgárok számára, ahol eszmecserét folytathatnak az őket leginkább foglalkoztató kérdésekről
  • interaktív kapcsolat fenntartása az Európai Unió állampolgáraival, véleményük, javaslataik, problémáik megismerése

 

Információ-szolgáltatás:

  • az Európai Unió által megjelentetett hivatalos kiadványok megosztása
  • az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának könyvtárával, mint Európai Dokumentációs Központtal együttműködve további információ-források (könyvek, folyóiratok, adatbázisok) biztosítása
  • feliratkozási lehetőség rendszeresen megjelenő hírlevelünkre
  • napi szintű hírforrás és kontaktpont biztosítása a közösségi médián keresztül
  • Internet-hozzáférés biztosítása, a minél szélesebb körű információ-szolgáltatás érdekében

 

Rendezvények, PR:

  • közreműködés az Európai Unióval kapcsolatos rendezvényeken (konferenciák, szemináriumok, kiállítások, képzések)
  • szervezőként vagy társszervezőként együttműködés a fővárosi oktatási intézményekkel, előadások, vetélkedők, népszerűsítő kampányok keretein belül
  • a hálózat által végzett ismeretterjesztő küldetés népszerűsítése a partnerkapcsolatok szélesítésével
  • a médiával és az Európai Unió más helyi szerveivel való szoros kapcsolattartás a folyamatos nyilvánosság fenntartása érdekében